Reklamace

V případě že se Vám zboží v záruční době porouchalo, zde je možné na něj uplatnit reklamaci. Níže naleznete potřebné informace k úspěšnému vyřízení Vaší reklamace.

Reklamace

Reklamované zboží nám můžete poslat na adresu:

Servisní centrum
T.S.Bohemia a.s.
Sladovní 103/3
779 00 Olomouc
Česká republika

nebo osobně přinést do provozovny, ve které jste si produkt zakoupil/a (vyzvedl/a)

Při zaslání produktu k reklamaci na výše uvedenou adresu je nutné dodat:

  • kopii daňového doklad (faktura)
  • záruční list (pokud u zboží existuje)

Při nedodání patřičných dokumentů nutných pro identifikaci zákazníka a závady bude započato reklamační řízení až po dodání všech uvedených dokladů.

Upozornění: v případě že si stále nejste jisti kam nebo jak reklamaci poslat, nejprve nás prosím kontaktujte na telefonu: 585 157 402 nebo na email obchod@itek.cz.

























Kontaktujte nás!
tel.: 585 157 402
(9:00 - 18:00)

E-mailový zpravodaj

Získejte každý měsíc nabídku zboží za výhodnou cenu!